Search
Close this search box.

Važni linkovi

Česta pitanja

Da li držite keramičke pločice?

Da. Pratimo zadnje trendove u svim segmentima uređenja. U ponudi imamo vrlo širok asortiman keramičkih pločica za sve interijere I eksterijere. Osim samih keramičkih pločica u ponudi imamo i stakleni mozaik te različita rješenja za oblaganje bazena. Najmodernije i najtraženije artikle imamo i odmah spremne na našem skladištu tako da osim kataloške prodaje ( po narudžbi ) mnogo vrsta je odmah dostupno za isporuku. Asortiman pokriva sve renomirane španjolske i talijanske proizvođače.

Mogu li vratiti višak keramičkih pločica?

Naši djelatnici ne odgovaraju za količine keramičkih pločica koje kupujete. Mogu Vam pomoći u izračunu ali Vi ste ti koji tu količinu morate provjeriti ili dati na provjeru osobi koju ste ovlastili za taj posao (arhitekt, dizajner, keramičar ,građevinska tvrtka ili slićno). Ukoliko utvrdite da vam nedostaje pločica, prepišite sa kutije koju imate -oznaku tona i kalibra te nas kontaktirajte kako bismo probali dobaviti dodatnu količinu u istom tonu i kalibru. Ukoliko isti nije raspoloživ predložiti ćemo Vam najsličniji koji je trenutno dostupan. Kako bi se izbjegla ovakva situacija preporuka je uvijek kupiti prosječno 10-15% više od točne kvadrature. Višak koji Vam ostane nakon polaganja ne preuzimamo. Stoga Vas molimo da provjerite prije kupovine sve navedene količine a ako Vam unatoć svemu ostane visak, nije loše spremiti ga za slučaj da Vam zatreba u budućnosti.

Što je to komercijalna klasa kod keramičkih pločica?

Komercijalna klasa , ili druga klasa ( u nekim slučajevima i treća klasa) pločica je roba koja u procesu proizvodnje 1. Klase ne zadovolji postavljene kriterije. Ista se od 1. klase može razlikovati bojom, može imati vizualna odstupanja bilo uzorka ili nijanse, može biti oštećenih ili neravnih rubova ili imati neka druga oštećenja. Komercijalna klasa je cijenom povoljnija od prve klase no radi možebitnih nedostataka preporuča se kupovina otprilike 30% veće količine od točne kvadrature prostora. Pri kupovini komercijalne klase keramičkih plocica nemate pravo istu reklamirati.

Pločice koje su mi isporučene se razlikuju od pločica koje sam vidjela u katalogu ili uzorka u prodajnom salonu, da li je to greška?

Proizvodnja keramike je pod utjecajem temperature zraka,vlage, i puno drugih vanjskih čimbenika koji direktno utjeću na sami završni proizvod. Svako novo pečenje (svaka nova proizvodnja) istog artikla može odudarati nijansom boje od one prije. Dakle to nije greška. Iz istog razloga pri dodatnoj kupovini iste keramike uvijek tražimo da nam sa kutije koju imate prepišete oznaku tona i kalibra kako bismo pokušali dobaviti baš tu koja Vam je već bila isporučena.

Mogu li naruciti tuš kabinu ili tuš stijenu po mjeri ili za takva rješenja se moram obratiti staklaru?

Možete se obratiti i nama. Mnogo proizvođača tuš kabina i stijena nudi i izradu po mjeri. Da biste naručili artikl po mjeri morate imati točne mjere prostora namjenjenog za tuširanje. Ostalo su estetski faktori koje birate sa našim prodajnim savjetnikom pri kreiranju ponude.

Kupio/la sam proizvod te nakon kupovine bih ga vratio. Isti mi se ne sviđa, ne odgovara dimenzija , boja ili nešto treće.

Ukoliko je proizvod ispravan odnosno nema nikakvih nedostataka, Abc Interijer ne mjenja robu te ne vraća novac. Molimo provjerite sve karakteristike artikala prije kupovine.

Kako mogu reklamirati kupljeni artikl?

Kupljeni artikl mozete reklamirati pisanim putem na naš email: info@abc-interijer.hr, slanjem reklamacije na našu adresu: Abc Interijer doo, Zavrtnica 17, 10000 Zagreb ili osobno svojim dolaskom u naš salon gdje ćete sa našim prodajnim savjetnikom ispuniti reklamacijski zapisnik. Abc Interijer ce Vam dostaviti pisani odgovor sukladno zakonu u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.

Da li dostavljate robu?

Da. Uvjete dostave provjerite sa svojim prodajnim savjetnikom.

 

Ne odgovaramo za tiskarske pogreške.